Vi som älskar smink!

1. Vilken foundation använder du?
använder olika sorter varje gång, men mina favoriter är;
Viva la Diva
Isadora high performance  - Diamong Beige
Virtuel Foundation - Virtual ivory


2. Favoritconcealer?
använder det icke.

3. Vad har din hudton för undertoner?
bra jäkla fråga..

4. Din åsikt om lösögonfransar?
toppen!!!




5. Slänger du din mascara  efter tre månader?
min är slut efter tre månader så ja.

6. Vilken är din favoritmascara?
hittills; max factor false lash effect

7. Favoritapplikatorer?
Penslar

8. Använder du någon primer?
jag använder high tech lighter (från Make up store) som primer för mina ögonskuggor

9. Favvoögonskugga?
Polution från Make Up Store.

10. Favvoläppstift?
Nouba - djupröd




11. Favvoläppglans?
rosa glittrigt från Pierre René

12. Favvoblush?
Viva la diva - 4 Papparazzi

13. Vad tycker du om billigare "drugstore"make up?
bara för att det är dyrt betyder inte det att de är bra, jag testar mig fram!

14. Har du nånsin funderat på att ta en/gå en sminkkurs?
absolut, jag älskar att sminka mig själv och andra.

15. Vilket är det värsta sminkmisstaget tycker du?
ojämn och för mörk foundation, folk som inte förstå att du lär gegga på lite längs halsen med och inte bara i ansiktet.

16. Föredrar du neutrala färger eller färgstarka nyanser?
färg färg färg!

17. Nämn ett av dina favoritmärken när det gäller smink.
Viva la diva, make up store och Mac


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0