Zombie Attack.

Kim har fått mig insnurrad på Zombies.

Vi låg och diskuterade hur länge man skulle överleva OM världen drabbades av en zombieinvasion
(eller varför inte bara ifall sverige gjorde det )


Kim skulle överleva rätt länge sa han med stolthet i rösten och jag berättade att jag hade nog dött först av alla
  1. P.g.a Chock
  2. sprungit åt helt fel håll
  3. ifall det plingat på dörren så hade jag gått och öppnat
listan kan göras hur lång som helst. men jag är helt värdelös att ha med sig skulle jag tro
TILLS jag fick se på det ultimata "Emma-dödar-zombies-vapen"

jag hittade bilden igår och kände hur min stolthet som Zombieslaktare började komma krypande, jag är redo för krig.. jag är redo nu, skicka in pissråttorna !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0