Man ska inte klaga antar jag?

nä man ska inte klaga när man är sjuk.
men ibland vill jag bara lägga mig ner och dö.
som nu ungefär..
ni får säga vad ni vill men jag måste skriva av mig lite..

om jag kunde få göra en sak smärtfritt just nu hade jag skurit bort mina kinder
för så äcklad är jag..
så lurad känner jag mig.
ni har inte en susning om vad det handlar om
men jag känner mig bättre av att bara få spy ut lite..

jag ska sitta och hata mig själv ett tag..  sen ska jag hata dig.. och sedan dom andra.
efter en stund ska jag ta mig i kragen och inse att jag är så jävla mycket bättre än alla andra och att folk äcklar mig.
folk är vidriga varelser som enbart är egoistiska parasiter.

fyfan va du är ful!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0