Emma i ett nötskal.

jobbet flöt på alldeles utmärkt idag. när jag väl hade slutat la jag mig och löste lite korsord vilket slutade med att jag somnade och drömde en helt azum dröm.
jag var ute på landet och det var zombie-attack på ingående.
det bästa av allt var att jag var synsk (precis som bruden i twilight) så jag visste precis vad som skulle hända osv.
sen vaknade jag i halvt panik , det  var ju tvättstuge-dags!!!
jag kastade i allt som skulle tvättas och väl utanför tvättstugan får jag se att jag har minsann bokat 10-14 och inte 14-18 som jag trodde..crapppppp.

så nu får jag helt enkelt tvätta på söndag istället .

är hemma i borlänge kring 5 , vilket betyder att jag har tid att fightas med monsterdisken vi har i köket

Kommentarer
Postat av: GOCHICK.SE

Vi på GOCHICK.SE lottar ut en som får välja ut ett valfritt smycke av oss. "jag är med" kommenterar är det ända som krävs.



Kika in våra smycken (speciellt ringarna)

Direkt länk till tävlingen:

http://gochick.se/2011/december/gochick-contest-1.html#comment

2011-12-23 @ 14:54:48
URL: http://HTTP://GOCHICK.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0