jag sparkar på din hund bäst fan jag vill.

Tindra om vissa ungar alltså..:
http://roxxxylicious.blogg.se/2011/july/hundar-trend.html#comment

barn som vill skada djur är det allvarliga fel på.. grava fel..

Hycklare.

Sv: nej jag är inte hycklare, om en hundjävel är såotroligt ouppfostrad så stirrar jag rakt framåt, går hunden vid mina fötter ja då blir det en s.k SPARK.
vad jag har fått höra är jag inte den enda som har sparkat på hunden ;) verkar vara fler än jag som tycker att du borde gå en hundkurs med lortdjuret. egentligen är det väl inte djuret i sig man vill sparka, utan ägaren.
btw, jag är inget barn.

Kommentarer
Postat av: Erika

Jag brukar hålla med dig men tyvärr inte denna gång, men man kan ju inte tycka lika jämt heller (vi två är nog en av få som verkar fatta det höhö) jag tycker inte att djuret i detta fall hunden ska få ut för att ägaren är korkad, och ja det finns så otroligt korkade hundägare som man vill strypa!!! xD Hunden förstår ju liksom inte att det är ägaren du egentligen vill ge en känga, ge ägaren kängan istället! :) Min egen hund har blivit osäker och rädd pga att andra idioter som inte är hundägare tyckte det var kul att ''skoja'' med honom när jag inte var med! och fyfan vad förbannad jag blev och nu är han inte densamma :/ tog med det som ett annat exempel på topplistan av idioter i djursammanhang! :(

2011-12-03 @ 21:40:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0