Paow - att gå från bra till dålig ..

det finns en bloggerska som retar gallfeber på mig just nu och det är paow.
vad har hänt med tösen egentligen?
hon super, knullar som aldrig förr, knarkar som om det inte fanns någon morgondag, ljuger och pumpar läpparna fulare än någonsin.

jag trodde seriöst att jag skulle få en chock när jag såg hennes välfyllda läppar, dom är ju groteska.. och jag som trodde att det inte gick att få fulare än de kissie en gång i tiden hade. men jävlar vad fel jag hade.
paow tar priset i allt verkligen.
hon tatuerar in pinsamma grejer som paow.se på insidan av läppen, en grisful älva på benet och så ska vi inte tala om hennes "kompis tatuering" hon har på armen som nu ska tas bort p.g.a att steffi är en värdelös kompis.. kommer fjortisarna aldrig att dö ut?


Kommentarer
Postat av: anna

Hon är bara för pinsam..ja menar i ett inlägg så skrev hon att hon aldrig skulle vara otrogen emot sin kille igen å de hade förlovat sig flyttat ihop yada yada åså knullar hon en annan bakom hans rygg IGEN..då tappa ja all respekt för den paddan hon e ju inte snygg någonstans..o insidan..well..den är lika ful den..usch

2011-12-27 @ 13:06:23
URL: http://dobermannanna.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja hon är pinsam, eller pinsam är ju faktiskt ett snällt ord att använda. Fjortisfasonerna kommer aldrig att vara ute för Kissie, Dessie och Paow. Dom är likadana alla tre, dom kan bli tre superhjältar. Dom kan kalla sig dom 3 blowups eller något, eller the three plastic fantastic ;D

2011-12-27 @ 14:09:51
URL: http://sanemro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0