pepp pepp

idag har jag spenderat dagen hemma hos krista, kaffe och kakor^^
sedan ringde min chef och berättade att det finns betydligt mer jobb för mig nu i januari om jag är intresserad.
kan t.om bli nattetid, vem fasiken tackar NEJ till jobb?
inte jag iallafall, jag tackade stolt ja och log sedan vidare igenom samtalet.

nu är det dags att dricka upp mitt te, göra mig redo för sängen och sova.
alarmet ringer kl 06.00, efter jobbet ska jag kika på vinterjacka, wiii happy happy
(hoppas jag hittar en jacka)


Kommentarer
Postat av: anna

bara för att du är bäst darling ;)

2011-12-15 @ 23:51:57
URL: http://dobermannanna.blogg.se/
Postat av: JoJo

underbart att du har fått mer jobb raring! :D är glad för din skull! :D <3



sv; ja det tycker jag också att vis ska göra! <3 vad bra för jag trivs så jäkla bra i ditt sällskap med och nu kan vi ses oftare när vi bor i samma stad igen! :D <3

2011-12-16 @ 10:16:12
URL: http://rockdoll.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0