polisanmälan.

jag tycker inte att någon person har rätt att skriva sådär
därför tänker jag polisanmäla personen.
jag ser inget hinder i varför jag INTE skulle anmäla personen, detta är riktigt lågt..

jag mailade somsagt alex ekmand (inte rätt person) jag fick ett långt mail och jag ser ingen annan anledning än att anmäla personen .
om inte personen i fråga har lust att kommentera mer och be om ursäkt?

på torsdag ska jag träffa johanna och då ska hon även hjälpa mig att polisanmäla den snorunge som har skrivit detta, hoppas du  är nöjd!



Kommentarer
Postat av: JoJo

yes på torsdag då ses vi hjärtat och jag hjälper dig mer än gärna, det vet du! <3

2011-12-27 @ 16:01:17
URL: http://rockdoll.devote.se
Postat av: JoJo

sv; haha jaa :) dom har massa snygga underkläder på new yorker nu :) du får ta dig en tripp dit!

2011-12-27 @ 17:16:04
URL: http://rockdoll.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0