Stå för det du gör / säger.

jag tog mig en liten funderare på vad michelle skrev och varför ska jag "skydda" personer som hoppar på mig utan anledning för?
därför "hänger jag ut" denna person i min blogg, jag har aldrig pratat med människan eller träffat henne, jag vet inte varför hon hatar mig så pass mycket som hon gör.
jag vet inte varför hon överhuvutaget engagerar sig i mitt liv, vissa människor måste bara ha en grej att hata på.
jag har varit exakt likadan, men jag har dock aldrig tagit kontakt med personen.
brukade hata i mina egna tankar, aldrig försöka klanka ner på personen i fråga.

Iallafall, ni kanske känner henne?





Enligt mig har den här tjejen otroligt svagt psyke och är fruktansvärt svartsjuk för att jag är kompis med Anna.T
jag har ingen anledning till att "dumpa" anna som vän när hon är en utav de människor som finns där för mig, dag som natt.
Anna är en mycket bra tjej som jag önskar att många andra får lära känna, ett större hjärta finner ni inte.
hon är otroligt ödmjuk och tänker endast på andras bästa, inte sitt eget.
Anna är den där tjejen som alla skulle behöva som vän, t.om Emy men hon är ju så jävla duktig på att utnyttja anna så -NEJTACK.

Emy kan hata mig bäst fan hon vill, hon får göra / tycka / tänka vafan hon vill om mig, men oavsett så kommer jag ha det Emy vill ha, Nämligen Världens Goaste Anna

Kommentarer
Postat av: anna

Jag känner henne tyvärr och problemet med henne är att hon kan dumpa folk hit och dit, och skylla ifrån sig. Men låt oss säga mig då, om jag går vidare och hittar andra vänner då hoppar hon på de. allt för att försöka komma emellan förstöra osv.nu märkte hon väl hur bra vi kom överens me varandra å hon som "hatar" de som är i normal kroppsbyggnad, runda, eller råkar vara överviktiga och ej ser ut som henne, då är de inge å ha typ..då trycker hon ner personen i fråga, och försöker få personen att tro hon/han inge är någonting värd. bara att skita i, ignonera. hon lär inte få behålla sina vänner i framtiden om hon tro att resonera så där..de gör hennes liv mkt enklare :S

2011-12-10 @ 14:50:17
URL: http://dobermannanna.blogg.se/
Postat av: anna

Förresten, jävligt fint skrivet :$ om mig, fan vad du är underbar <3<3<3<3<3

2011-12-10 @ 14:50:43
URL: http://dobermannanna.blogg.se/
Postat av: Frida

Hahahaha, hon ser ju fake ut! :D

2011-12-12 @ 01:00:41
URL: http://bleedformedarling.blogg.se/
Postat av: Malin Ö

Okej? öh är denna Emy blind? Du, fet? i sånna fall måste jag skaffa bättre glasögon och linser för jag ser det då inte. Det jag ser är en otroligt vacker tjej som har former to die for. :D

2011-12-12 @ 12:12:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0