trend med dåliga bilder?

någonting jag alltid har undrat på är hur fan bloggare alltid kan ta så kassa bilder.
är dom helt enkelt inte kunniga med en kamera i handen?
eller är det en trend att ta gryniga och "fula" bilder?.

dom kan visa att dom köpt världens hightekkkkkkkk kamera men likt förbannad blir bilderna helt värdelösa, som om dom har satt kameran i en hand på en full tysk på heroin.

dock tror jag att det är det sistnämnda som är verkligheten, inte det med heroinet utan att det är trendigt med gryniga bilder (varför det nu i helvetet skulle vara snyggt med bilder som ser ut som skit)

eller OH, det kanske också är för att alla bloggare har iPhones , suger mobilkameran så jävla stenhårt? ni får gärna berätta för mig eftersom jag inte äger och skulle aldrig vilja äga en iPhone




Kommentarer
Postat av: Sandris

Det är för att dom flesta "kända" bloggarna har Iphone och kameran SUGER på den! Dom har inte hört talas om att isåfall sätta dit en effekt på bilden, så att den inte ser ut som skit.



Men det är för att dom har Iphone, alla har det nu förtiden och den kameran suger!

2011-12-17 @ 23:38:37
URL: http://sanemro.blogg.se/
Postat av: Anonymzomg

Kameran i iPhone 4 är långt ifrån värdelös. Är man stabil på handen och inte skakar som ett cp så är det inga som helst problem att ta riktigt bra bilder. Sen är jue så klart allting relativt, det är ju knappast en systemkamera men för en mobilkamera så är den riktigt bra.

2011-12-18 @ 11:45:37
Postat av: Oskar

Hej, jag har en Iphone 4 s. o den har faktist en svin bra kamera. jag har iaf bara fått fin fina bilder med den emma :D



Kram kram

2011-12-27 @ 19:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0