♥ 4 Månader ♥



Idag har jag och kim varit tillsammans i fyra hela månder!
fyra månader. jag tyckte att det var nyss vi kysste varandra för första gången.. men icke sa nicke
jag saknar honom väldigt mycket just nu.
att sova ensam är det jobbigaste biten tycker jag. När jag har kim intill mig så sover jag som ett litet barn. jag somnar väldigt fort och jag sover djupt. Jag är jädrans glad över att vi bara bor 1½ mil ifrån varandra så att det är väldigt lätt för oss att träffa varandra ifall vi skulle få abstinens.


Jag vet dock inte när jag träffar kim nästa gång heller.. det visar sig♥

Kommentarer
Postat av: Thirése

grattis gumman:) tiden går fort när man roligt hihi. Men som sagt, himla skönt för er att det inte skiljer så långt avstånd för er!:) jag & min kille har levt distans nu i över 1½ år.. vi bor 16 mil ifrån varandra, men nu när han jobbar i norge så är det ju såklart ännu längre ifrån varann hehe. men vi flyttar ihop nu i sommar i alla fall, och då kommer vi ses varje helg (han ska fortsätta jobba i norge om dagarna), men fy fan vad skönt det ska bli:D

2011-02-16 @ 21:09:49
URL: http://thirese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0