Äntligen!

detta har jag väntat länge på.
att en annan bloggare ska peta ner kissie från första platsen.
äntligen har Kenza lyckats peta ner kissie till en andra plats.
och min första tanke var.. vad händer med kissie ifall folk fortsätter att peta ner henne?
tänk när hon driver en blogg med bara 10tusen läsare ?
Vad kommer att hända med henne då?
hur kommer hon att försörja sig? osv!...


Iallafall så är jag otroligt glad över att det är just kenza som har petat ner henne, hon är så jädrans ball.





Kissie igår på finast award. så stora bröst har hon ju faktiskt inte :)

Kommentarer
Postat av: Thirése

uäää... tyra ... jag gick på samma skola som henne på högdstadiet, vilken jävla bitch hon var.. hoppas hon har blitt snällare nu!!!

2011-02-06 @ 23:34:37
URL: http://thirese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0