Buhuu, jävla shorts

mina jeans shorts jag beställde är för små.
dom sitter jättebra i benen och sådär
men kring magen, biiiig no no!
så nu är det bara att fortsätta med "bantningen" eller vad fasiken ni vill kalla det.
för det var inte mycket som krävdes för att få igenom dom. iof borde jag kanske gå omkring i dom hemma och töja ut dom?
näe, jag väntar helt enkelt på min viktnedgång som får ta den tid det tar.
man ska inte stressa.
jag vägrar få hängbuk osv.
jag ska få en snygg kurvig kropp , kurvor = nomnom!


skicka tillbaka dom? näe, då har jag ju inget mål!
man ska ha mål med att gå ner i vikt
t.ex komma i sina gamla favoritjeans
jag har som mål att få på mig mina shorts:P
för dom var riktigt läckra på mig!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0