Det gör ont i hjärtat

att vet att en nära vän är riktigt ledsen. det skär i hela min själ.
åh vad jag önskade att jag kunde trolla och göra henne till världens lyckligaste igen.
jag är verkligen en kass person när det kommer till att trösta folk, för när jag ser dom jag tycker om ledsna börjar jag oftast att gråta själv.
för det värker så himla mycket i mitt hjärta att se dom man älskar må dåligt.


Oavsett vad Sally little Wally så älskar jag dig och man brukar ju säga att tiden läker alla sår.
det gör dom, men det tar tid.
jag finns här ifall du vill prata eller bara behöver skratta en stund för att glömma.
åh vad jag älskar dig!


Kommentarer
Postat av: Sandraa

<3

2011-02-08 @ 19:46:29
URL: http://leadeer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0