Ett nytaget foto på dig själv och 15 intressanta fakta om dig själv

Ett nytaget foto på dig själv och 15 intressanta fakta om dig själv





  1. Jag är väldigt kär i mig själv ifall jag känner mig vacker och kan ta över 300ego-foton bara för att jag tycker att jag är såå otroligt vacker just den dagen!
  2. Jag drömmer om att bo i ett rött hus med vita knutar, ha en man med arbetsbyxor, tre små pojkar och en fjärde i magen (självklart en tös). typiskt svenssonliv med andra ord.
  3. Betalar jag med kort kan jag kyssa min ekonomi goodbye, jag har ingen koll på mina pengar ifall jag betalar med kortet! just därför  betalar jag ALLTID kontant.
  4. Jag tycker att romantik är skitfjantigt
  5. jag vill att  60% av min kropp ska vara täckta av tatueringar.
  6. jag planerar att göra mina bröst större + fylla mina läppar!
  7. Det som gör mig allra lyckligast är när kim smyger upp och kramar mig bakifrån när jag står hemma hos honom och diskar, då känner jag mig som lyckligast och mest uppskattad!
  8. Jag kommer inte att ha svenska namn på mina barn, jag drömmer om att ha amerikanska och udda namn på mina 4 kids!
  9. Jag rapar som en karl.
  10. jag kan äta precis hur mycket chips som helst utan att bli mätt (det måste vara en förbannelse)
  11. jag tycker att jordgubbar är det äckligaste som finns, precis som lassagne, pannkakor, äppelmos, glass & julskinka.!!!!
  12. Jag tycker dansband är bad ass som fan!
  13. jag har accepterat min kropp som den är och är glad över att jag inte lägger ner så mycket tankar som "åh nej den innehåller si och så många kalorier". det enda jag vill ändra på är min kondition som är den sämsta. hellre tjock och lycklig än smal och olycklig som man brukar säga :)
  14. jag tänker inte sluta röka förens jag blir gravid eller får cancer.
  15. jag ser min pojkvän Kim som pappan till mina barn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0