Försöker någon döda mig?






1.
jag kan fan inte se klart på I Am Sam. Jag försökte nyss och efter tio minuter fick jag stänga av för att jag varken såg eller hörde filmen, jag grät för mycket.
Vill någon att jag ska gråta mig själv till döds?

2. Jag gick och fyllde på min vattenflaska och när jag gick tillbaka in i mitt rum (mörkt rum vill jag bara tillägga) så tar jag ett kliv och känner "det här kommer inte sluta bra".. jag kliver rakt på en hårspraysflaska och halkar till, helt seriöst så hade jag nog slagit ihjäl mig om jag inte vorit ninja-snabb.
Någon försöker få mitt dödsfall att se ut som en olycka.

3. ca ½ meter kvar till sängen, nu kan väl ingenting gå fel? Johooooddduuu!! helt plötsligt från ingenstans känner jag någonting väldigt mjukt, plastigt och otroligt halt när jag kliver på golvet.. jag halkar till igen. denna gång trillar jag rakt ner i sängen (eller jag kastade väl mig mot sängen för att undvika att slå ihjäl mig). tänder lampan och får syn på att det ligger ungefär 40st tamponger nedanför min säng, var fan kommer dom ifrån?

När jag tittar mig runt för eventuella misstänksam gärningsman ser jag att benito ligger på min tv.. spanar.. iakatar och "småler".. det HÄR ska han få fan för.....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0