"Min bästa vän"

Min bästa vän.
jag visste att den här frågan skulle komma med och jag verkligen hatar den!
jag anser att ALLA mina nära vänner är mina bästa vänner.
jag vet t.ex vem jag ska vända mig till ifall jag har skvaller, ifall jag är ledsen eller ifall jag behöver hata lite.
Dom är så otroligt underbara.


MEN om jag måste nämna dom jag anser är mina bästa vänner så är det

  • Anna
  • Hanna
  • Frida
  • Sandra
  • Helena
  • Sara
  • Adde
  • Nevvah
  • och min underbaring Kim!
dessa personer umgås jag mest med och kan prata öppet med dom.
dom är inte folk som bryr sig ifall jag skulle säga något olämpligt om dom i stundens hetta.
t.ex är jag irriterad så kan jag börja bjäbba på någonting någon har gjort, utan att egentligen mena det.
det är bara så jag fungerar och det vet dom om , vilket jag tycker är fruktansvärt skönt.
för det sista jag vill är att såra dom jag älskar!

Kommentarer
Postat av: Sandraa

Ingår inte jag där :(

2011-02-21 @ 17:02:32
URL: http://leadeer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0