skrattretande prov.

igår hade jag prov i religion vilket jag bara skrattade åt, vad fan är innebörden av pingst liksoM? varför firar vi det?
det hade jag inte en aning om förens jag googlade det.

Och idag hade jag engelskaprov vilket var ett enda stort skämt.
att engelska var såhär komplicerat, det minns jag inte.
aja vi får se om jag blir godkänd!

är nöjd över att jag bara gick dit och gjorde provet (är fan värd ett G bara för det)

efter skolan hämtade adde mig och vi drog till willys och handlade.
mjölk till kaffet!!

ikväll åker jag (kankse) till kim, har iallafall köpt mat så jag kan laga hos honom ikväll!


Kommentarer
Postat av: Veronica Berggren

naw =)

2011-02-24 @ 15:49:21
URL: http://veronicaberggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0