Skulle du våga?




Jag sitter och pratar med en kompis om att vaxa sig.
Hon hade varit till ett ställe och vaxat benen, bikinilinjen och sina ögonbryn.
hon sa att det inte alls var så farligt och nästa gång funderar hon på en Brasiliansk Vaxning.
Är det någonting DU skulle våga testa? eller har du kanske redan testat?
isåfall vill jag höra din åsikt om det !
jag blev fruktansvärt sugen på att ge det ett försök.
och att vaxa benen tänker jag verkligen göra lagomt till  att våren kommer.
att sitta  / stå i duschen och raka benen är det tråkigaste jag vet. blääh!


Kommentarer
Postat av: Malin.Ö

Emma, det håller i ca 5 veckor också!

2011-02-03 @ 19:28:32
Postat av: Anonym

Gör det på salong isf!



Brasiliansk vaxning hemma = döden

2011-02-04 @ 09:56:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0