Top Model favoriterna - genom tiderna

jag älskar top model
inte för att jag får stirra på skinny bitches utan för att jag älskar verkligen tjejer som är fotogeniska, varför  tror ni annars jag gick media för ? yeah , jag älskar att fota !

Min favorit just nu är helt klart Ann, ni vet hon med den smalaste midjan någonsin. Horse-face som jag kallar henne.
jag tycker hon är värd sin plats i top model!!
(sen gör det ju inte saken bättre att hon vinner hela skiten också ;) ooops )




Min andra favorit är Allison från.. säsong.. crap the same.
hennes enorma babydoll ögon drunkar jag i varenda gång.
jag tycker att hon är den vackraste topmodel deltagaren som någonsin har varit med!



Yoanna
vann också mitt hjärta när hon var med i top model, hon är så läcker!!!


Whitney, den första "kurviga" modellen att vinna Top Model.
Åh vad jag och frida skrek av glädje när hon vann!
Hennes kropp är 2die4!




Kahlen, bruden som inte stack ut någonstans men hon var en jäääävel i top model tyckte jag. hon förtjärnade att vinna till 100%. jag tyckte om henne, som fan.
hennes udda utseende och konstiga fotogeniska sätt var top notch


Och sist men inte minst, min absoluta favorit som någonsin varit med i top model; AMANDA
tjejen som var påväg att bli blind, hennes isblå ögon kan väl ingen ha glömt?
åh vad jag tyckte om henne.
jag tyckte hon var så vacker och stark som kunde göra exakt samma saker som alla andra, fast hon var nästintill blind!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0