Älskar / Hatar


  1. Kläder - speciellt beställningar på nätet. att vänta på den där SMS-AVI:n att dyka upp i sin inkorg, åh det är som att spela bingolotto och komma fram till färgfemman ♥
  2. Skola - jag trodde aldrig att jag skulle erkänna att jag faktiskt gillar skolan. jag tar denna komvux-termin på blodigaste allvar. Jag ska ha fina betyg innan jag är klar. jag ska kämpa hårt, jag ska pusha mig själv, jag ska gråta och skrika att jag kommer misslyckas INNAN jag är nöjd. jag har extremt höga krav på mig denna termin.
  3. Annas vrålåk som vi ska pimpa delux nu till våren/sommaren.Det kommer bli en riktig tjejbil . Pimp my ride



  1. Malin Åkerman, sveriges (kanske världens) sämsta skådespelerska. jag förstår inte hur hon kan ha blivit känd. Hon är varken vacker, duktig eller har en speciell karisma, jag blir bara förbannad när jag ser henne. hon är precis lika löjlig som Cameron Diaz. Usch, Fy och Blä för Malin Åkerman.
  2. Böcker - det är så jäklans dyrt med böcker till skolan, hujedamig säger jag bara. Denna månad har jag köpt Engelskaböcker för ca 700:- + en begagnad religionsbok för 200:- (sen kommer det tillkomma 3 läseböcker. oj oj oj oj)
  3. Nervositet - jag hatar att vara nervös, jag kan inte äta, röka eller dricka kaffe när jag känner mig smånervös över någonting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0