Årets första vecka börjar med..

svininfluensa, det är säkert det jag och hanna har fått.
jag är förkyld, ont i halsen och mina lungor mår väl inte riktigt bra. torrhosta är nog det absolut värsta jag vet (med en klick slemm).

Det är en sån där konstig förkylning jag har.. torrhosta med slemm, vad fasiken är de liksom?
min hals känns tjock, väldig tjock men det gör inte ont när jag sväljer (tack gode gud för det)
Det blir nog att vara hemma och kurrrrrera sig lite idag. fast jag måste ju ge mig ut för min kräftsallad.
idag är jag verkligen värd den. men brrr för att ge sig ut i detta väder.

(vet inte ens vad det är för väder men sommar och sol är det minsann icke)

Nu tänker jag lägga mig och kika på simpsons innan jag tar vara på dagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0