Den Som Har Störst Bröst När Man Dör Vinner!





jag hatar att inte kunna sova, för sover jag inte betyder det att jag kommer få extrema "fix" idéer.
Jag har t.ex beslutat mig för att OM jag nu opererar mina bröst så kommer jag att skaffa 2 extremt stora meloner
Ungefär som Hannah Minx. Hennes bröst är 2-DIE-4.
varför fick inte jag såna bröst för? varför fick jag bara dom här brösten?
varför har jag varit plattbröstad fram tills jag var typ arton?
gah jag får panik. Den dagen jag lägger mig under kniven kommer jag ligga där med ett leende.
jag kommer vakna upp med ett ännu större leende och välkomna fejk-bomberna till världen!

Jag vill ha hennes bröst, jag vill känna på dom, se om dom är så mjuka som dom ser ut att vara.
så nu har jag blivit extremt bröstfixerad. undra hur länge jag kommer att vara såhär?
kommer jag att spana in folks bröst imorgon istället för ansikte?
kommer jag att dagdrömma mig bort till boob-land?

Kommentarer
Postat av: lollo

är väl fan inge fel på dina boobs babe!

2011-01-12 @ 03:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0