Händelserik dag.

oj vad jag har gjort mycket saker idag känns det som, fast jag egentligen inte har gjort någonting.
Imorgon däremot har jag tusen saker att göra.

  • Cellprovstagning (buhuuuuu)
  • Skola
  • småplugga lite
  • leta efter romaner / andra böcker att läsa till skolan
  • fortsätta städa?

Torsdagen ser nästan likadan ut

  • Skola
  • föreläsning om Samhällskunskap B (mycket viktigt)
  • fortsätta städa
  • sovaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
buhuuu jag vill sova.
imorgon börjar jag dock inte skolan förens jag är klar på sjukhuset, vilket är kring två?
ska ändå gå upp i tid, får inte vända på dygnet nu bara för att jag får en rejäl sovmorgon..
Hoppas att jag får mina engelskaböcker imorgon med posten, annars jäääävlar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0