Hur övertalar man sin pojkvän?

Är det någonting som är svårt så är det att övertala kim till vissa saker.
Oftast är det bara att slänga fram tuttarna, blinka lite gulligt och säga snälla så brukar man få sin vilja igenom.
men det gäller oftast bara pyttesmågrejer som "kan jag få godis-skålen" , eller "kan du ta med ett glas vatten medans du ändå är i köket".

I en blogg jag hittade så har tjejen verkligen fått in SIN smak i deras gemensamma boende.
hon har rosa kök.. jag blev helt chockad när jag såg hur mycket rosa hon hade OCH hon hade dom absolut vackraste sofforna/fotöljen någonsin, precis såna som jag vill ha!
min första tanke var ; hur fasiken gick hennes pojkvän med på detta?
jag undrar ganska ofta över hur tjejer får igenom sina viljor när det kommer till inredning.. Gör man det när pojkvännen inte är hemma (t.ex tapetserar om osv). eller tjatar man?.. eller får man ta till det absolut vassaste knepet vi tjejer har, nämligen.. SEX..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0