Jag Längtar!



jag längtar så in i bomben tills imorgon.
jag kan faktiskt inte beskriva hur mycket jag längtar.

Imorgon börjar skolan 10.20 (anna hämtar upp mig eftersom vi fixade hennes bil idag. Wiiii va duktiga vi är)
Introduktionsmöte enbart (som tar typ.. tjugo min)
sen har anna möten med 2 lärare som kommer ta en kvart (sammanlagt).. sen har vi slutat.
så klockan elva är vi lediga och fria , fasiken så skönt.
Kommer antagligen att spendera dagen med anna, sen på kvällen åker jag till Falun för att pussas och kramas med Kim ett par dagar, kommer bli såå jävla härligt. Känns nästan som att jag kommer åka iväg på semester, så känner jag varenda gång jag åker dit.
avkoppling, inga bekymmer osv.
sedan är jag nästan okontaktbar där borta eftersom jag oftast stänger av ljudet helt.
Jag måste komma på vad fasiken vi ska äta under helgen, men jag har inte en blekaste aning.
(det är jag som står för matlagning och disken hemma hos kim)
.
anna kommer troligen hem till kim på fredag kväll också , ifall anders drar ut med sina vänner!
känner att den här helgen kommer bli otroligt jääävla nice !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0