nazist, näe verkligen inte

Malin om Skratta eller gråta?:
Är du nazist?
Du verkar ju gilla att provocera.
Förstår dock inte vad du vill få ut av det.
Försöker du att få fler läsare eller satsar du på att bli en Kissie?
Du gnäller i ett forum på helgon att "en person som kommenterar min blogg ganska ofta och skriver väldigt elaka saker".

Tycker du att det är konstigt?

Svar;jag är inte det minsta nazist och ingenting jag har "planerat att bli" heller för den delen. Med tanke på att jag har en pojkvän som är zigenare så tror jag inte att jag kommer kunna klassas under den kategorien någonsin;)
folk får ha sina åsikter bäst fan dom vill för mig, att uttrycka sig i ord osv, det kallas väl yttrandefrihet om jag inte minns fel?
nej jag försöker verkligen inte bli "den nya kissie" och med tanke på att det är min blogg så lär jag väl få yttra mig om saker jag tycker och tänker"!
det folk skriver till mig i min blogg är PERSONANGREPP om hur jävla vidrig jag är osv. fulare ord tänker jag inte citera här. Då har det gått för långt tycker jag. när man hoppar på och försöker trycka ner en person till botten, vissa känner mig inte ens. Och vissa gör det för att dom tydligen tycker att det är fruktansvärt roligt. Speciellt tjejer har jag märkt.
Dock tar jag inte åt mig så speciellt mycket av det. Jag har lärt mig att leva med elaka kommentarer och har lyckats att vända det till någonting positivt.
Var det bra svar nog?

Kommentarer
Postat av: Malin

Mogen du är som inte vågade lägga upp mitt svar.

"Det kallas väl yttrandefrihet om jag inte minns fel?"

2011-01-27 @ 23:00:17
URL: http://babylajnen.blogg.se/
Postat av: Lillstrumpah

Stå på dej Emma !

skit i va folk skriver till dej o skit verkligen fullständigt i vad dom tycker !

De är DIN blogg o de är helt upp till dej vad du skriver och passar de inte vissa som läser, Vafan ska man då envisas med att läsa bloggen för ?!

snälla människor skärp er ! väx upp och sluta beté er som om ni är 14 år -_- iof dom kanske är 14.

hur som helst, fortsätt me ditt emma och skit i va dom små fjollorna tycker.

Puss !

2011-02-01 @ 13:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0