stolt över mig själv




nu är jag riktigt jävla stolt över mig själv.
jag måste få "skryta" lite.
allt inom Historia A är klart. jag har nu gjort klart ALLA mina arbeten + lämnat in dom !
jag är så stolt över mig själv att jag funderar på att unna mig någonting fint imorgon.
Man ska unna sig saker / skämma bort sig själv när man har gjort någonting bra,
någonting man varit stressad över.
jag trodde aldrig att jag skulle göra alla dessa arbeten (speciellt inte en vecka INNAN "deadline")
men det finns inte riktigt någonting jag skulle vilja köpa? ingenting jag behöver.. eller?

Kommentarer
Postat av: josephine

allt bra idag ? :)

2011-01-17 @ 06:42:08
URL: http://joseephiines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0