Vad Lider Jag Av?

idag var det första skoldagen (igen). När alla lärare stod och presenterade sig / berättade om vad som gäller så kunde jag inte undgå att titta runt och börja nynna..
jag tittade på människor, nynnade "theme-songs" som passade in på dom.
en kille påminnde om Macgyver.. ja.. och låten dök direkt upp i huvudet.
jag tror jag lyssnade på 15 meningar av vad lärarna sa..

Nu är jag iallafall hemma igen , hungrig somfan. handla blev det inte av heller.
"ledig" imorgon, skola på fredag.
ska bli riktigt skönt att få veta ett schema, som vi inte kunde få idag för att dom inte hade skrivit ut de (?!).
var det inte bara att skriva ut skiten och kopiera? nä det var tydligen för drygt så vi skulle få schema senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0