att bli chockad.

jag blri chockad när jag kikar omkring på facebook och inser vilka otroligt små problem vissa har..
JÄVLIGT SMÅ PROBLEM.

vissa kan uppdatera med sin status och skriva R.i.P mormor t.ex
(det är förståeligt att man mår väldigt dåligt när man har mist en som står en nära)
men sen finns det dom som kan gnälla och försöka få folk att tycka synd om dom genom att skriva
"finns inge mat hemma (när man vet att dom storhandla igår...)" eller "jag vill göra någonting men mina vänner har inte råd."

Vilka små patetiska jävla problem ni har,
höjden av lathet ska inte uppmuntras och jag är trött på borlänges pengakåta crew som finns

tack för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0