F*ck this shit





testa nyss att krusa mitt löshår med denna mojäng.
tänkte inte alls på att titta hur krusat det blev eftersom jag var helt inne i en serie.
och FYFAN för denna pryl.
jag trodde det var en helt vanlig krustång, icke sa nicke
det här är tydligen en sån man bara ska använda i roten på håret för från halva håret å ner till topparna blev det så risigt att man såg ut som ett troll..
jag kastade fort ner mitt löshår i handfatet och tvättade det, med shampoo balsam å inpackning
så nu hänger det så fint så fint på tork!
Komihåglapp till mig ; ANVÄND ENDAST MOT HÅRBOTTEN för volym, glöm aldrig det
gillade dock inte hur krusat det blev heller, blev skitmycket på vissa ställen och ingenting på andra.
så använd detta aldrig aldrig aldrig på löshår. inte ens pyttelite









jag är så jävla kär i den här tjejens hår.
ord kan inte beskriva hur ballt jag tycker det är och hur satans bra hon passar i det.
jag vill också ha svart och rosa hår!
sponsra mig med ett paket blekmedel (eller två kanske, MOOD ULTRA BLOND) så jag kan få göra någonting kul med håret. får panik ..

PANIK I TELLZ U!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0