Förlåt & Hjälp




jag hatar att känna såhär.
jag vet mycket väl att jag har gjort fel och att jag har sårat dig.
det kände jag redan när jag slog upp ögonen imorse.
men jag önskar verkligen att jag kunde göra det ogjort.
jag kan inte minnas vad jag har sagt, men det spelar ingen roll.
jag vet att jag har gjort fel och det är det enda som räknas.
jag ber så hemskt mycket om ursäkt och jag hoppas att du kan förlåta mig
för det jag sa.

jag hatar att jag blir sån där när jag dricker alkohol ibland.
jag struntar i allt och alla, jag blir fruktansvärt egoistisk och det enda  som finns i min hjärna just i denna stund är att jag ska må bra.
jag faller tillbaka till den hemska bitchen jag en gång i tiden var och jag skäms så in i helvete.
Den personen är den absolut sista jag vill vara .
jag vill aldrig mer se eller höra talas om den personen.

så nu tänker jag skriva ut det här, jag tänker hålla mig nykter så länge
som jag bara kan.
om alkohol ska förstöra mig på det här sättet så tänker jag inte ens smaka på alkohol
jag skäms otroligt mycket över det jag har gjort , ord kan inte beskriva den ångesten som jag har i mitt hjärta just nu.

Jag har ingen anledning till att dricka alkohol och jag inte kan kontrollera mitt humör, mina tankar och min bristningsgräns.
det är inte värt att jag ska gå runt och såra mina nära och kära.

Så nu lägger jag av med alkoholen, jag hoppas att ni som festar med mig kan respektera detta och hjälpa mig att stå emot skiten.
snälla, hjälp mig!


Kommentarer
Postat av: När livet får en andra chans - Kampen efter cancern

Åh tack! Ja jag har faktiskt tänkt att göra en video snart så håll utkik :) Kram på dig!

2011-07-14 @ 23:53:12
URL: http://bissy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0