jag tycker om att klaga.

1.amy winehouse är tydligen död.
äntligen säger jag bara.

den brudjäveln kunde inte sjunga för fem öre, blev känd för sitt förhållande med peter doherty(stava).
droger droger mer droger.
nejtack till såna säger jag bara.

och inte nog med det, alla verkar använda hennes fula tryne som FB profilbild.

2. bara för att det är så jädrans synd om norge så ska ALLA skaffa en jävla fb bild med norska flaggan på.
det var inget jävla terrordåd som media fick det att låta som.
det var en sinnessjuk människa , som tydligen var nazist som bröt helvetet lös.
så nu kan ni gå ur alla "stoppa terrorn i norge"-fb-grupper
visst, det är verkligen tragiskt det som hände i norge, men get a grip ffs!

Kommentarer
Postat av: Sandraa

Jag kunde dock fan INTE ha skrivit detta bättre själv! GO EMMA!!!!! :D <3

2011-07-23 @ 21:25:56
URL: http://theleadeer.blogg.se/
Postat av: Sandraa

Jag kunde INTE ha skrivit detta bättre själv babe! GO EMMA :D <3

2011-07-23 @ 22:18:37
URL: http://theleadeer.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det var i HÖGSTA GRAD en terroristattack. Anders Behring Breivik är i HÖGSTA GRAD en terrorist. Du vet, det är inte bara islamister som begår terrordåd. Runt 90% av alla terroristattacker i europa begås av KRISTNA.

2011-07-25 @ 21:45:01
Postat av: anna

Jag håller med..till tusen!!

2011-07-28 @ 10:00:56
URL: http://backtoblackhair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0