jag vill "aga".. bara lite..


någonting som kan få mig att se rött är föräldrar som skiter fullständigt i sina ungar.
jag såg nyss en familj som var ute och gick.. dom hade sin dotter i vagnen , föräldrarna gick och såg typiskt "svensson lyckliga" ut , samt att dom hade en son på ett par år springandes framför dom.

1. pojkens skor är inte knytna (dödsfälla nr 1)
2. dom går på trottoaren och de svischar förbi bilar (inte i 30/kmH utan mer i 90) (dödsfälla nr 2)
3. föräldrarna bryr sig inte ett skit om ungfan som kutar framför dom.
4. pojken snubblar på sina skor och börjar gråta (well duh.. de gjorde väl ont)
5. mamman skriker "JOEL RES DIG UPP"
6.. joel ligger kvar och gråter..
7. nu ryter pappa i. "men joel nu får du lägga av annars blir de ingen maxbox för dig.. "
8. joel grinar ännu mer.. för nu får han dessutom skäll
9. mamma och pappa kommer fram till joel (efter nån minut) och ser att knäna består endast av blod..

DUKTIGA FÖRÄLDRAR!

sånt här gör mig förbannad..
dom sket fullständigt i sin unge som låg på asfalten och grinade sig fördärvad.
det är väldigt lätt att skilja på barns gråt. dom har ett för varje tillfälle.
och jag som inte är så jätte barnkär fick tillåmed ont i hjärtat när pojken grät. det var tamefan inget fejk-grinande han höll på med utan han stortjöt av smärta.
hur pojken kunde slå sig sådär mycket har jag ingen aning om men jag vet då vilka jag skulle vilja slå på käften iallafall!

det var nästan så man skulle gått ut med batman plåster (eller hello kitty) till pojken  + tagit han under armen och sagt; Nu går vi till max och äter, dina föräldrar får stanna hemma



Kommentarer
Postat av: Sandraa

Det är såna människor som inte ska ha barn!

2011-07-01 @ 14:09:47
URL: http://theleadeer.blogg.se/
Postat av: LADY DAHMER | en fantastisk blogg som alla borde läsa!

Jag skulle kunna komma med nåt slags försvarstal eller förklaring. Ofta när man ser situationer så är det en ögonblicksbild man ser och den kan verka helt galen. Innan jag själv fick barn så reagerade jag ofta starkt när jag såg föräldrar bete sig som rövhattar.



Men det här låter ganska förjävligt, det måste jag nog hålla med om och jag tycker synd om lillkillen. Tyvärr är det ofta så att pojkar inte får vara ledsna. De ska bita ihop och vara tuffa även om de slagit upp knäna.



Sen använder man inte mat som bestraffning eller belöning på det viset. Under all kritik.

2011-07-02 @ 07:31:23
URL: http://ladydahmer.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0