love and hate!




  • dokumentärer om hitler
  • dokumentärer överhuvutaget
  • självbiografier
  • solsken + en kopp kaffe
  • att skratta tillsammans med Krista
  • djupa funderingar
  • livlig fantasi
  • filmen party monster
  • min kim
  • framtiden


  • snokandejävlaäckelsominteharettegetlivattleva.
  • curling-föräldrar.
  • att tvångs sterelisering inte är tillåtet i sverige längre
  • mardrömmar
  • hysterin kring norge
  • hysterin kring amy whinehouse (CAREFACE DELUX)
  • att folk fortfarande anser att homosexuallitet är en sjukdom
  • Sömn(har fan inte tid att sova längre)

Kommentarer
Postat av: Sju steg bakåt för fitta

Vad är det positiva med tvångssterilisering?

När skulle det vara en bra idé?



Jag är seriöst intresserad av detta eftersom jag själv enbart tycker att det är sjukt att någon annan skulle äga rätten till att bestämma över t.ex. min kropp.



Om det är lagligt med tvångssterilisering så måste den väl också utföras på av staten (du menar ju knappast att privatpersoner ska gå runt och sterilisera varandra). Eftersom att regeringen kan bytas ut väldigt lätt så skulle det skilja väldigt mycket vilka värderingar som styrde vem man fick ge sig på?



Vi har ofta vänsterregering i landet. Dom kanske skulle sterilisera dig? :)

2011-08-01 @ 01:36:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0