om ni bara visste..

hur mycket jag saknar mitt rosa hår.
fan att det ska vara så svårt att hålla färgen jämn å fin.. efter bara ett par tvättar så slank färgen ur och matchade inte alls mitt löshår.
egentligen bara efter EN tvätt så var det åt helvete.
inte nice att gå omkring med löshår som inte alls är rätt färg på .

skulle göra vad som helst för att få tillbaka mitt rosa hår JUST NU.








vill göra någonting kul med håret i allmänhet också. klippa mig kort kanske?
har hittat jättefina frisyrer men det är ju inte säkert att man själv passar i det.
vill ju ibnte ha för kort, eftersom jag är löshårsknarkare


den här bruden har så jävla snygg frisyr (dock vill jag se det svart helst)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0