Sex - Lista.



trogna fans av serien vänner kommer veta vad jag snackar om nu.
det finns ett avsnitt av vänner där dom gör en Sex-lista med kändisar.
fast deras lista får bara 5 personer vara med på.
jag har fixat min lista till 10personer.

Dock är den långt ifrån klar.
jag känner att jag har tappat greppet, att jag säkert kommer att laminera lappen(stavas det laminera?!)
jag vet vilka personer som gör sig förtjänta av plats på min lista, men tänk om jag glömmer någon viktig?
en sexlista gör man inte om lite hur som helst.
utan det är en lista som gäller stenhårt
(den kör jag även med regeln att om personen på plats nr 1 VILL LIGGA MED DIG , så får du ett frikort, det är inte otrohet på några sätt osv.. sjuk regel i know)

men vafan, man måste få drömma lite^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0