värderar du alla lika?

Sarah om hundar = trend.:
Vad rolig åsikt du har. Så om du någon gång i framtiden skaffar barn i framtiden och den springer framför någons fötter, (som jävligt många ungar kan göra) så har jag rätt och sparka den för den går framför mina fötter!? Och vilka ouppfostrade föräldrar. Och det blir inte barnmisshandel då?

Sv; inte en chans att jag värderar djur och människor på samma sätt. herreminje...
det jag menar är att du har koppel på en hundjävel, och kan du inte hålla kopplet i styr, hur värdelös som hundägare är du inte då? jag har aldrig mött en person med en stor hund som har noll koll, dock är det alltid småhundar som är lika stora som en petflaska som yr fram som ett ånglok. OM DU vill misshandla barn så är det ditt problem.
eller har du planerat att gå i koppel med dina ungar kanske? hmm jag vet inte riktigt hur du tänker, men varsågod. sparka på ungarna, var dock beredd på konsekvenserna du kommer att få från föräldrarna:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0