varför karlar framstår som svin.

1.Hey, jag är en 21 årig sexig kille som älskar visa upp sig i cam, så undrar om duvill camma med mig på skype? VIsar allt ifrån stripp, runk till lite mer dirty om du vill se det.

2.
me company search photo model and i like your some photos
if you interest modelling
you write me note
bye


3.hi im darcey. im photo model and photo model manager.how are you
you interest photo modelling?

4.Hi Emma,
Love your photos! You are stunning! I might just come to Sweden to see you in the flesh!
How are you?
Nick


det är tack vare karlar som skriver såna här meddelanden till en på internet som resten av världens karlar framstår som svin.
Usch vad jag tycker dom är pinsamma, jag vill ringa upp deras mamma så dom kan ta dom i öronen.
pinsamma små snuskiga karlar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0