de var då själva..

FREJA om anonym, du är så gullig.:
JA men vadå Emma. Ska vi lägga ner körer så barnen inte får sjunga, stänga alla fotbolssklubbar så att barnen inte får spela, eller annan idrott och alla de verksamheter som finns för barn och ungdomar så att de ska sitta hemma och bli ensamma, deppiga istället?

Det finns studier som visar att det är positivt för barn att delta i så mycket som möjligt när de är små, ex idrott då de utvecklar ett brett rörelsearsenal och där den sociala kompetensen byggs.
Jag förstår inte hur du resonerar Emma,Tänker du bara på dig själv eller vill du verkligen provocera? Ingenting är gratis idag. TEX Att studera på komvux kostar pengar, alla har inte råd att studera på vuxenutbildning....

sv; När jag var liten så sjöng jag i kör och mina föräldrar betalade inte en spänn för det.. DET VAR GRATIS för alla kids.
klart somfan att sysselsatta barn utvecklas å blah blah blah, säg någonting jag inte vet?
detta börjar fan bli löjligt. jag tycker det är förjävligt att folk KRÄVER ett ridhus.
hästar kan vara ute i alla sorters väder, det behövs inget ridhus för att hästarna ska må bra.
det är arbetardjur och kan anpassa sig efter vilket klimat som helst.
varför tror folk att så fort man öppnar käften så vill man provocera? jag har väl rätt att tycka vad f*n jag vill eller har vi helt plötsligt blivit ett land där emma ska hålla käften?
tycker det är dags att NI tänker till vad NI skriver istället för att hacka på mig.
du kan ju inte jämföra en komvux utbildning med ett ridhus?
jag har inte 25 i IQ om du tror det. jag vet mycket väl att saker och ting kostar pengar. alla har visst råd, om du färdigutbildar dig på komvux och tänker positivt så kanske du slutar med ett riktigt bra jobb. LÅN får du till skiten så det är bara att tuta och köra, men jag tycker att häst-tjejerna har riktigt kassa argument till varför dom förtjärnar att ridhus.
"hästarna tål inte klimatet" bullshit säger jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0