Förlåt mig, jag drog ett skämt.

tydligen så får man inte dra ett skämt överhuvutaget längre.
detta vad var jag skrev ut på min FB som inte uppskattades alls..






tydligen så får man inte säga någonting längre , för då är man rasist.
KOM IGEN SVENSKA FOLKET vad fan är det frågan om?
oh no , hon drog ett negerskämt, jävla rasist.
sluta ta livet på så jävla stort allvar, du kommer ändå bara bli besviken i slutet ändå.
jag har invandrar kompisar som tycker det här är sjukt jävla kul så jag tror knappast att någon tar illa upp?
"svarta" har ju haft rättigheter hur länge som helst, fan släpp den där skiten om att de är synd om negrer för att DOM EN GÅNG I TIDEN VAR SLAVAR..
fine, de var synd om dom DÅ men fan inte nu..


tydligen så är det förbjudet att skratta i detta land. speciellt när emma yttrar sig^^
Puss på er<3

Kommentarer
Postat av: EMMAS

töntigt att folk inte kan tåla ett skämt tkr jag xd haha!

2011-06-20 @ 18:04:37
URL: http://perssoneemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0