Jim Parson - Sheldon Cooper Is Gay ♥

♥ först dog mitt hjärta sen upplevde jag lycka.

nyss fick jag vet att Jim Parson (mer känd som Sheldon Cooper i big bang theory) är gay.
det var nog fasiken det sista jag trodde om honom.
jag var säker på att han hade fru å hela kittet (dock inte barn, han ser inte ut att vara typen som skaffar barn)

well. Han är gay =D

Hur kommer det sig att alla "riktiga" män på tv är gay?
jag kommer ihåg när Niel Patric Harris gick ut med att han var gay, inte en jävel trodde på honom.
det finns folk än idag som inte tror att han är homosexuell.

Niel Patric Harris spelar kvinnotjusaren Barney i serien "how i met your mother"




Kommentarer
Postat av: Thirése

jag satt faktiskt och tänkte på häromdan när jag kolla serien om han var gay för jag kände det på mig :P

2011-06-07 @ 21:19:03
URL: http://thirese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0