nyvaken - huvudvärk - benito.

Okeeej okeeej jag är vaken.
det känns dock som om jag knappt har sovit inatt.
precis innan jag gick och la mig fick jag en enorm huvudvärk, bara sådär.
det var som en blixt från en klar himmel.

när jag vaknade mitt i natten så var huvudvärken värre..
tänk att det kan förstöra så otroligt mycket.
men nu när jag vaknade så är det mildare.
visst jag har huvudvärk, men jag överlever.

så snart ska jag gå till bolaget för att inhandla lite. + kika förbi apoteket
ska plocka ihop lite snabbt på mitt rum också eftersom kim ska sova här inatt  ♥

hoppas min huvudvärk går över..
blir fan att sova middag mitt på dagen och proppa i sig lite piller

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0