Serie - the killing





har någon sett serien The Killing med Joel Kinnaman?
inte? bra.. gör inte det. för det är mitt största misstag.

nog för att serier kan vara "skitbra", "värdelösa", "okej", "suger getb*lle" osv..
men det här var nog ett utav det absolut sämsta jag sett..

JOEL KINNAMAN ska inte ge sig in i "amerikanska" roller..
han påminner om Kjell Bergqvist när han spelade sidekick snut i några filmer (där han alltid hade mat i käften)
Åh, serien är så genomrutten att jag nästan får kramp i magen.
joel är värdelös på engelska, han pratar engelska som en typisk svensk gubbe gör.. antingen med lite texas-slang eller genomrutten engelska där man hör att han verkligen är från sverige.
åh. jag gillar inte joel som skådis heller men jag tänkte att jag skulle ge serien en chans.
det fick den också.. men aldrig mer!


detta är nog.. en utav dom absolut

sämsta serierna

GENOM TIDERNA!




Kommentarer
Postat av: Nina Dahl

Du vet inte mycket om engelska du. Joel pratar jättebra engelska - han är ju för tusan amerikansk medborgare och har pratat engelska med sin pappa hela tiden. Sorgligt tjejen.

2011-06-30 @ 14:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0