tappat respekten för dagens ungdommar.

oj oj oj , nu ni så ska jag yttra mig!
men inte om vad som helst, utan om mitt nya hat till bloggerskor.

lite kortfattat; Bloggerskan paow la ut en bild på bloggerskan egoina där hon äter choklad + ostkrokar. (inte så farligt?!).. nä inte farligt alls.. om man hade gett fan i att läsa texten till..





ett par rader ur paows inlägg: Och jag tycker inte att Egoina är fet, eller ens mullig. Utan småmullig, men har fin kropp tror jag, men det är en jäkla skillnad på att vara naturligt kvinnligt mullig och att vara det för att man käkar skräpmat varje dag. Det är det jag menar, om ni käkar pizza, godis och dricker läsk varje dag så blir man inte nöjd med sin kropp. Visst dom här dagarna har jag levt väldigt ohälsosamt. Men jag skulle ALDRIG palla med det 365 dagar om året.


okej fine, det är inte bra att käka skräpmat , det vet väl alla.
men känner man att man är nöjd med sin tillvaro , varför ändra på någonting man älskar?!
Egoina är inte ens "mullig" som paow så fint uttrycker det.
jag blir förbannad eftersom paow har enormt många unga tjejer som läser hennes blogg.
man dör fan inte av lite godis.
när paow blev tillsammans med hugo rosas så började hon gymma som ett as.. innan drack hon drinkar och levde liver (som vilken 15 åring som helst)
men varenda jävla dag sitter hon där med sin stockholms-sallad och skriver "åh vad sund och nyttig jag är"
men come on baby, lev livet. käka lite fett, du kommer inte att dö.
jag hade högre tankar om paow tills hon skrev det där inlägget.


Vad tycker ni?!
är det rätt att klanka ner på en tjej som inte ens är mullig bara för att hon visar i sin blogg vad hon äter och när hon äter det?

(btw, egoina driver en utav sveriges mest verklighetstrogna och humoristiska bloggar.)


Kommentarer
Postat av: Thirése

Jag blir bara förbannad.. låt människor äta va fan dom vill!!!

2011-06-20 @ 11:12:09
URL: http://thirese.blogg.se/
Postat av: Julia

Respekt till Egoina<3

2012-07-09 @ 18:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0