veckans planer.

Åh. känns som om veckorna går så otroligt fort, fast ändå väldans långsamt.
hur går det ihop?!


Nu har jag tvättmaskinen igång för fulla muggar.
Det blev ett tvätt-tisdag

onsdag (imorgon) så ska jag raka bort min regnskog jag har på benen.
jag har aldrig i hela mitt liv haft såhär håriga ben i hela mitt liv.
Så det är dags att göra sig fin.

För på torsdag har jag och kim varit tillsammans i åtta månader. DE NI

lördag fyller kim år. jag har fortfarande inte köpt någon present och jag vet inte heller vad jag ska köpa.
om jag ens ska köpa någonting?
han säger att han inte önskar sig ett smack. men det är väl sånt man bara säger?
finns det någon som har nått slags tips på vad jag kan köpa till kim, säg till isåfall är ni gulliga


Kommentarer
Postat av: Thirése

ett armband med ditt namn ingraverat? eller är det för "vanligt" för fröken månntro? :) eller du som är lite vågad av dig (tror jag?) strippa för honom:P

2011-06-14 @ 22:29:58
URL: http://thirese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0