Back in borlänge.

j-sus christ vad jag har grejer att göra har jag insett.
men nu ska vi inte stressa upp oss över såna saker.
idag är det söndag, då får man vila. extra länge


jag har börjat få svarthårsångest.
vill inte vara svarthårig mer, jag vill färga i någon neonrolig färg.
det tål att tänkas på.. länge..
eftersom mitt hår precis har blivit sådär mjukt, starkt och fint, så vet jag inte om jag vill börja tokbleka det igen.

Nu är det solsidan på tv, men jag väntar tills skiten är slut så jag kan kika på det när jag ligger nerbäddad i sängen istället.
imorgon ska jag försöka städa lite igen på mitt rum, jag tar det lite "pö-om-pö"
heter det så?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0