Deadly Cravings



jag har ett sånt otroligt sug efter kött.
kött kött kött, allting som är dött får gärna ligga på en tallrik nära mig!
åh vad jag är hungrig.

Imorgon borde jag försöka ta mig till City Gross och införskaffa mig en hel ko och ett par får och en helstekt gris! men det vet jag själv inte kommer hända.
eftersom jag inte ska spendera tid med kim i helgen så är det ingen idé att unna sig någonting lyxigt i köttväg att äta.
Kött ska man servera en riktig karl så man verkligen ser hur lycklig han blir över att han har en kvinna som kan stå i köket
Haha ta det med en nypa salt ;)

Kommentarer
Postat av: fiffi

Haha Emma, vad rolig du är.. Hur kan man ha sånt sug efter kött? Hade det var typ choklad, så hade jag fattat,,, men kött :S

2011-03-02 @ 21:46:45
URL: http://livetenligtfille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0