det märks att jag är blondin i grund och botten.

ni vet tavlorna jag gjorde till mina föräldrar?
har längtat länge efter att se resultatet så jag kunde köpa fina ramar till dom..
yeah.. det blev inga tavlor.. det blev affischer.
gigantiska affischer.

dock jävligt nice, men det blir för mycket med att ge dom något som är så gigantiskt.
blir lite väl ego-relaterat.
så jag får helt enkelt beställa nya, som är betydligt mindre.

den som pappa skulle få var oerhört pixlig fast den var i stort format från början.
den mamma skulle få var otroligt nice.

tror ni jag blev sugen på att beställa affischer på mig själv eller ?;)
hur ego får man vara egentligen? haha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0