detta hemska hår.

idag blekte jag igen
håret sitter kvar men jag måste verkligen köpa silvershampoo nu
dessa hemska nyanser som skiftar mellan guld, gult och orange är inte läckert.
silvershampoo får bli min räddning^^

måste även köpa stark vit björntråd imorgon ,undra vart man hittar det i "Borlänge City".
vill ha hem mina andra Clips också så jag kan fixa mitt löshår.
ska bli riktigt roligt att få gegga i färgen rosa sen . ser fram emot det som fasiken.
rosa rosa rosa! ♥



sånt här gör mig helt knäsvag.
helt utan förvarning hade kim skrivit det till mig, åh det pirrar ner i tåspetsen på mig.
det här kommer jag leva länge på..
sitta och läsa om och om igen , I love My Man!

Kommentarer
Postat av: Tezzilicious - Bloggen om Foto & Skönhet

sv; Jag tror endast hos frisören men kolla på Åhlens först, där är det möjligt att hitta :)

2011-03-22 @ 09:27:35
URL: http://tezzilicious.blogg.se/
Postat av: johan

tips är att köpa silvershampoo som går åt lila eftersom det neutraliserar det ggul/orangea. Och inte blått silvershampoo som blandar sig med det gula och håret blir grönt :)



I speak from experience ;)

2011-03-22 @ 13:18:13
URL: http://xbananahamok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0